Je bekijkt nu Cees van Niel – Lid van Verdienste

Al 37 jaar in het jurywezen

Cees van Niel is al sinds 1967 lid van DIJC. Nadat hij zelf eerst zelf een fanatiek schaatser was bij DIJC, werd hij trainer van een damesjuniorengroep bij de afdeling Hardrijden. In 1985 trad hij toe tot het jurywezen van hardrijden, waar hij nog altijd deel van uitmaakt en diverse functies vervulde. Cees treedt nooit op de voorgrond, maar is een van die oh zo belangrijke stille krachten op de achtergrond. Iemand die zijn taken serieus neemt en met wie het plezierig samenwerken is. Dankzij hem en de andere vrijwilligers in het jurywezen kunnen we al jaren mooie wedstrijden organiseren, waaronder het Veldwachter Hans Internationale Pupillentoernooi, waar hij al jaren veel werk voor verricht.