Je bekijkt nu Superloten verkocht voor Grote Clubactie

DIJC doet weer mee met de Grote Clubactie, een superactie waarbij 80% van de opbrengst direct naar de club gaat. Behalve gewone loten kun je ook Superloten (ver-)kopen. Deze loten tellen als 50 gewone loten, maar leveren als extraatje de club kans op het winnen van een clubfeest ter waarde van maar liefst 5000 euro! Vandaag hebben we twee van deze Superloten mogen uitreiken. Eén lot is gekocht door de groep Masters van DIJC hardrijden en een ander lot door onze sponsor De Weerd Tentenverhuur uit Voorst.

Zowel aan de groep Masters als aan De Weerd: super bedankt voor jullie steun aan de club!

Ook een lot kopen? Dat kan heel gemakkelijk via onze speciale clubpagina. Ook kun je de link naar de bestelpagina naar al je vrienden en familie toesturen om hen de DIJC te laten steunen.