Je bekijkt nu pupillenwedstrijd Kardinge
  • Berichtcategorie:Hardrijden

Geschreven door Merle van Makvoort. Op zaterdag 19 november heb ik vanuit DIJC meegedaan aan een wedstrijd in Groningen samen met Just, Minke, Morgan, Lauren, Sylvan, Herre en Ties. We vonden het erg leuk dat we aan deze wedstrijd mee mochten doen en hebben erg veel plezier met elkaar gehad.

Er waren acht clubs: Stokvisdennen, Noord Oost Drenthe, Koggenland, STD, Eemsmond, UVG, Hengelose ijsclub en DIJC. Er zijn verschillende afstanden gereden, iedereen reed de 100 m. De d en c pupillen deden de 300 m en de 500 m en de b en a pupillen deden de 500 en de 700 m. We hebben veel persoonlijke records gereden op deze dag, dat komt vast omdat we elkaar flink hebben aangemoedigd. We hebben ook samen gechilled in de kleedkamers. We zijn ook in de prijzen gevallen! Lauren (d pupillen) stond op de 1ste plek! Ties (ook een d pupil) was ook eerste! Morgan, een c pupil stond op de 2de plek. Met ons team stonden we ook nog eens op het podium! Op de 2de plek! Iedereen was erg tevreden en iedereen krijgt de beker een keertje mee naar huis! Hij staat nu bij ons thuis.