Je bekijkt nu PR-REGEN BIJ PUPILLENINTERCLUB

Zaterdag 13 november ging een team van 7 pupillen naar de YVG Interclub in Groningen. Aangekomen op de ijskoude baan, hebben ze eerst goed warmgelopen, voordat ze aan de wedstrijd gingen beginnen. Toen de eerste rijder over de finish kwam met een dikke PR wisten we al snel dat het snelle ijs in Groningen voor meer PR’s zou zorgen. En ja hoor, niets bleek minder waar. Iedereen heeft zijn PR goed verbeterd of een scherpe eerste tijd neergezet op een afstand die nog niet eerder gereden was. Kortom, buiten was het droog, binnen regende het persoonlijke records!
De tijdwaarneming liet ons even in de steek bij de 700 meter Dames Pupillen A, waardoor de uitslag niet correct was. De volgende dag bleek dat Veerle op de 1e plek is geëindigd! Ook Charley (1e) en Paul (3e) stonden op het podium. We sloten het clubklassement af met een vierde plaats. Al met al was het een koude, maar zeer succesvolle interclub voor DIJC. Tom Varenbrink