Je bekijkt nu Salland clubactie heeft €1150 opgebracht

Dankzij onze clubleden die verzekerd zijn bij Salland Verzekeringen kunnen we rekenen op € 1150,- voor de clubkas! Dit is inclusief de €250,-  die dit jaar alle clubs krijgen als extra steuntje in de rug. Het sponsorbedrag wordt in februari overgemaakt.

Naast de sponsoring aan de clubs doet Salland Verzekeringen ook  direct iets voor de leden van de club. Vanaf dit jaar ontvangen alle deelnemers in het collectief 5 extra fysiobehandelingen gratis bij de aanvullende verzekeringen Extra en Plus. Ook kunnen ze gebruik maken van hun korting via Sportdirect.com (25% korting met code: SV-2020-76). Tevens maakt een verzekerde kans op een jaar gratis lidmaatschap bij de vereniging. In de loop van februari worden de winnaars hiervan weer bekendgemaakt.