Je bekijkt nu Grefrath 09-12-2023
  • Berichtcategorie:Algemeen

Zaterdag 9 december zijn 8 DIJC pupillen afgereisd naar Grefrath om daar mee te doen met de Förderkreispokal. En we kunnen wel zeggen dat zaterdag 09 december een goede dag is geweest. Minke Nijenhuis, Pien Evers, Eva Mezzo, Elin Mak, Just klunder, Fabian Kruithof, Christian van den Brink en Olle Klunder waren de rijders die mee hebben gedaan in Grefrath.
Het weer werkte gelukkig goed mee en hebben we alle ritten zonder regen en in de zon mogen rijden.

De estafette verliep dit jaar erg goed en zijn we als DIJC tweede geëindigd op dit onderdeel!
Als club zijn we dit jaar ook als tweede geëindigd van de zeven aanwezige clubs, een erg mooie prestatie van alle aanwezige pupillen.

Voor Eva mezzo was er een 2e plaats, Elin Mak 2e plaats, Olle klunder 1e plaats, Minke Nijenhuis 5e plaats, Just klunder 2e plaats, Fabian Kruithof 3e plaats, Christian van den Brink 3e plaats en Pien Evers een 2e plaats.
Wat is er ontzettend goed gereden door alle pupillen, super goed gedaan!