Je bekijkt nu DIJC doet mee met spaaractie Scoor voor je Club

Sommigen van jullie herinneren waarschijnlijk nog wel dat we meededen met de spaaractie van Jumbo en voorheen C1000 (in Colmschate en Deventer) waarbij je bij elke aanschaf ook geld voor onze club kon sparen.

Deze actie is nu helemaal vernieuwd en gedigitaliseerd en DIJC doet ook weer mee!

Als jullie hieraan meedoen dan kan dat door via onderstaande link onze “DIJC digitale clubkaart” te activeren in een privacyvriendelijke App (Dappre) die je op te smartphone kunt downloaden. Bij het doen van boodschappen bij Jumbo (maar ook een aantal andere winkels in Deventer) spaar je dan automatisch voor onze club én ook voor jezelf.

Dit is hoe het gaat:

1. Ga naar https://scoorvoorjeclub.nl/club/?cmsId=63ef40805acf440960be92d5 om direct onze Digitale Clubkaart te activeren in de privacyvriendelijke kaarten app Dappre. In Dappre kun je zien wat je bij welke Partners in de buurt kunt sparen en hoe je spaarpotten zich vanzelf vullen!
2. Koppel eenvoudig en veilig spaarpotten aan je eigen betaalrekening(en).
3. Reken af bij Scoor voor je Club Partners door te pinnen en je spaart helemaal automatisch voor onze club en voor jezelf!

Koop lokaal, steun onze club en spaar voor jezelf.
Wij doen mee, jij ook?

Alvast bedankt en veel plezier met sparen!

Het bestuur van DIJC