Je bekijkt nu Stem op DIJC: join the ice dance!
Clubkleding Kunstrijden
  • Berichtcategorie:Kunstrijden

De kunstrijders van DIJC en DNY doen mee met “join the ice dance” en jullie kunnen er voor zorgen dat ze winnen!

Join the ice dance is een wedstrijd waarbij alle kunstrijclubs in Nederland kunnen meedoen door een coole ijsdans in te sturen op de muziek “Dynamite” van BTS. De inzending van onze groep DIJC/DNY-schaatsers is door de vakjury als een van de beste drie genomineerd en jullie kunnen op deze pagina je stem voor hen uitbrengen.

Als onze schaatsers winnen, dan mogen ze 26 februari bij de internationale Challenge Cup in Tilburg hun dans live opvoeren én winnen ze een schaatsclinic van niemand minder dan Alyona Savchenko (meervoudig olympisch, wereld- en Europees kampioene paarrijden).

Dus bekijk hier het filmpje en scroll dan naar beneden om gratis je stem uit te brengen. Stemmen kan tot 10 februari!