Je bekijkt nu Goede start DIJC bij landelijke finale KNSB-cup
  • Berichtcategorie:Kunstrijden

Op zaterdag 1 april is op de Vechtsebanen in Utrecht de eerste helft van de landelijke finale KNSB-cup B en van het showrijden gehouden. Onze rijders van DIJC en DNY hebben op deze eerste dag uitstekend gepresteerd. In de categorie Advanced Novice B behaalde Estella Driessen de 2e plaats (zie foto) en Jade van Dulmen kwam met een bijna foutloze kur net iets te kort voor een podiumplaats en werd 4e. Wendy van der Elst werd 1e in de categorie Adult Zilver.

In de showwedstrijd waren er voor de DIJC-ers uitsluitend 1e plaatsen. Lea de Vries (solo), Amber Dijkslag en Daphne de Rijk (duo) en het kwartet “gevoelige snaren” (Luna van Dulmen, Imke de Rijk, Vite Woolderink en Daniëlle Robijn) haalden in hun categorie allen de eerste plaats.

Morgen is de beurt aan de categorieën Maxi, Midi en Mini waarin in totaal nog zes van onze leden gaan proberen een gooi naar het podium te doen. Heel veel succes gewenst!!