Vanaf seizoen 2024-2025 gaan we als club over op een nieuwe leverancier voor de kleding. Hiermee is de club in een ‘nieuw jasje’ gestoken

De pasvorm van de kleding is anders dan de vorige lijn, we raden daarom iedereen aan om te passen. Alle verschillende items zullen beschikbaar zijn op de pasmomenten voor de winter kleding. In de volgende ronde zal de zomer kleding beschikbaar zijn om te passen. Er is dus (veel) meer beschikbaar dan hier te zien is. Op de pasmomenten kun je een aantal samples bekijken en zien hoe de kleding er in het echt uitziet.

Webshop online

De DIJC- Bioracer webshop is nu online, meld je hiervoor aan en bekijk het assortiment en de prijzen.

Er zijn 2 soorten hoody’s met rits en joggingbroek. Een marathonpak, wedstrijdpak, salopette, ritsbroek trainingsjack elite (aansluitend) of een ruimer trainingsjack  te bestellen.

Bestellen kan van 6 tot en met 20 juli. Hierna kun je niet meer bestellen tot de volgende bestel ronde.

Klik hier voor de DIJC-Bioracer webshop

Tevens is dit de plaats om je tweedehands DIJC winter- of zomerkleding,  schaatsen etc. te koop aanbieden of te kopen. Neem eens een kijkje bij : ” DIJC op Marktplaats

Accessoires

Deze DIJC-helmen zijn te koop bij de schaatswinkel op de ijsbaan.  Om een afspraak te maken of te bestellen mail naar de schaatswinkel

De blauwe “Abbey Sphere” rugzakken zijn niet meer uit voorraad leverbaar, maar je kunt deze zelf online te bestellen bij verschillende leveranciers en kosten tussen de 30 en 36 euro

• Heb je al een DIJC-muts gekregen? Nog niet?  Stuur een mail naar info@deventerijsclub en er wordt voor gezorgd!
  • Voor wie nog graag een jubileumboek wil, stuur een mail naar info@deventerijsclub.nl !
  • Voor een sleutelhanger – rolkoord met kaarthouder om aan de schaatstas te hangen, meld je ook!