Je bekijkt nu Hanzebokaal kunstrijden gewonnen door BKV en TKV
  • Berichtcategorie:Kunstrijden

Op 4 december 2021 is op De Scheg de Hanzebokaal voor kunstrijden verreden. De Hanzebokaal is een wedstrijd voor de laagste wedstrijdcategorieën in het landelijke kunstrijden. Natuurlijk was het door Corona nog best even spannend, maar volgens de geldende Coronaregels was er geen bezwaar om de wedstrijd door te laten gaan, dus dat hebben ook gedaan. Er deden 35 rijders mee van 6 verschillende verenigingen en verdeeld over 6 verschillende wedstrijdcategorieën. Ondanks de beperkingen (o.a. geen kleedkamers, geen publiek langs de baan) is het een leuke wedstrijd geworden. Het bleef tot het eind toe spannend wie uiteindelijk met de Hanzebokaal naar huis zou gaan (prijs voor de club met de beste totaalscore) en uiteindelijk werden het zelfs twee clubs: TKV (Tilburg) en BKV (den Bosch) haalden beide precies evenveel punten en zijn dus ex aequo winnaar van de Hanzebokaal 2021 geworden. TKV en BKV: van harte gefeliciteerd. Klik hier voor het protocol.