Je bekijkt nu mini-ELFSTEDENTOCHT weer succes

Wat hebben we afgelopen zaterdag een leuke ochtend gehad !

Al die rode kinderhoofdjes die met hun stempelkaart een Elfstedenkruisje kwamen halen, daar doen we het voor !

Er hebben meer kinderen meegedaan dan vorig jaar; er zijn 120 kruisjes uitgedeeld.

Maar nog meer stempelkaarten zijn er afgegeven, omdat een groepje kinderen er geen genoeg van kon krijgen en na de 3km ook nog een 5km erachteraan schaatsten. We zagen kinderen van andere schaatsverenigingen oa de Stokvisdennen, ’t Griezeveen, Viking Harderwijk, uit Rijssen en kinderen die nog niet zo heel langs schaatsten. En dat is nu net de bedoeling.

De ouders en grootouders  waren enthousiast.

We kregen we positieve reacties voor de gezellige sfeer door de aanwezigheid van de Deventer Deurdweilers.

Daarom willen we iedereen heel erg bedanken !

Zonder de inzet van alle vrijwilligers kan deze dag niet doorgaan, alleen voor de mini-Elfstedentocht waren wel 45 mensen actief!

De kruisjes zijn gesponsord door de Rabobank en omdat zowel het uurrecord als de mini-Elfstedentocht openstaat voor leden van andere schaatsclubs en recreanten zonder club, krijgen we ieder jaar een bijdrage in de kosten van de gemeente Deventer.