DIJC heeft prachtige clubkleding om in te trainen en wedstrijden in te rijden. Voor de start van het winterseizoen en zomerseizoen wordt er een pasavond georganiseerd. Zo weet je zeker dat je de juiste maat bestelt.

Wil je niet teveel geld uitgeven, kijk dan op onze eigen DIJC-pagina op Marktplaats. Hier vind je tweedehands kleding en nieuwe kleding met oude sponsornamen erop.

Hardrijden en Marathon

• Kleding bestellen gaat voortaan via onze webshop.
  • Er is geen kleding op voorraad, kledingbestellingen worden verzameld en in één keer geproduceerd
  • Kleding gaat pas in productie na einde bestelronde, de levering kan zo’n 8 weken in beslag nemen.

Op dit moment is het niet mogelijk kleding te bestellen

Kunstrijden

De afdeling Kunstrijden geeft de mogelijkheid voor het aanschaffen van clubkleding, voor zover nog op voorraad. Het betreft zwarte leggings met DIJC-opdruk, jasjes/vestjes en ritsbroeken. Leden kunnen contact opnemen met Francis Broekhuis: francisbroekhuis@gmail.com voor meer informatie.

DIJC-kleding op Marktplaats

Zolang de voorraad strekt, wordt de bestaande voorraad van NIEUWE kleding (met sponsornaam) op Marktplaats te koop aangeboden, tegen sterk gereduceerde prijzen.

Tevens is dit de plaats waar je tweedehands DIJC kleding kunt kopen en verkopen.  Neem eens een kijkje bij : ” DIJC op Marktplaats – februari 2023″

Accessoires

Deze DIJC-helmen zijn te koop bij de schaatswinkel op de ijsbaan. Prijs € 60,-  Om een afspraak te maken of te bestellen mail naar de schaatswinkel

De blauwe “Abbey Sphere” rugzakken zijn niet meer uit voorraad leverbaar, maar je kunt deze zelf online te bestellen bij verschillende leveranciers en kosten tussen de 30 en 36 euro

• Heb je al een DIJC-muts gekregen? Nog niet?  Stuur een mail naar info@deventerijsclub en er wordt voor gezorgd!
  • Voor wie nog graag een jubileumboek wil, stuur een mail naar info@deventerijsclub.nl !
  • Voor een sleutelhanger – rolkoord met kaarthouder om aan de schaatstas te hangen, meld je ook!

Clubkleding Hardrijden en Marathon & Recreatie
Clubkleding Kunstrijden